Avoimet työpaikat

Haluatko meille töihin? Katso tästä avoimet työpaikkamme ja täytä sähköinen hakemus!

Tokmannin lähes 200:ssa myymälässä asioi päivittäin tuhansia asiakkaita. Onnistuneen asiakaskokemuksen takaamiseksi meitä tokmannilaisia työskentelee Tokmannin myymälöissä, Mäntsälän pääkonttorilla ja logistiikkakeskuksessa sekä Shanghain hankintayhtiössä noin 3600.  Etsimme joukkoomme erilaisilla osaamistaustoilla varustettuja henkilöitä monenlaisiin työtehtäviin. Meillä pääset roolista riippumatta vaikuttamaan kasvavan suomalaisen yrityksen menestystarinaan!

Rekrytointiprosessin aikana kiinnitämme huomiota ammatilliseen osaamiseen ja soveltuvaan koulutukseen sekä yksilöllisiin ominaisuuksiin, kuten aloitteellisuuteen sekä kykyyn ja haluun kehittyä, oppia ja tehdä yhteistyötä. Myös motivaatio haettua työtehtävää kohtaan on tärkeää.

Lisäksi meille on tärkeää löytää ihmisiä, joilla on samat arvot kuin meillä, ja jotka haluavat sitoutua tavoitteeseemme helpottaa yhteistyössä asiakkaidemme elämää tuottamalla heille hyötyä ja iloa halvoilla hinnoilla.

Lisää tietoa erilaisista myymälätehtävien sisällöistä, logistiikkakeskuksen tehtävistä  ja hallinnon tehtävistä sekä Tokmannista työpaikkana löydät tältä urasivustolta. Tavoitteenamme on olla kaupan alan paras työpaikka. Katso mitä tarjoamme sinulle.

Huomioithan, että työpaikkojen hakeminen tapahtuu sähköisen rekrytointijärjestelmämme kautta emmekä käsittele sähköpostilla tai postitse saapuneita hakemuksia.