Kehittyminen

Tarjoamme monipuolisia tehtäviä ja tuemme osaamisen kehittämisessä.

Monipuoliset tehtävät

Tokmannista tulevat varmasti ensimmäisinä mieleen myymälät. Tokmanni työllistää suuren joukon ammattilaisia myymälöissä ympäri Suomea. Myymälähenkilökunnan lisäksi meillä työskentelee ammattilaisia esimerkiksi logistiikan, myynnin kehityksen, hankinnan, markkinoinnin, laadun, IT:n, vastuullisuuden, turvallisuuden, viestinnän, talouden ja HR:n tehtävissä. Yhteistyössä me varmistamme onnistuneen asiakaskokemuksen ja kehitämme Tokmannia eteenpäin.

Osaamisen tukeminen

Me uskomme, että työntekijämme ovat avain menestykseen. Tavoitteenamme on, että jokaisessa tehtävässä työskentelee siihen parhaiten sopiva ammattilainen, jolla on tehtävän edellyttämä osaaminen. Haluamme kannustaa ja auttaa työntekijöitämme tekemään parhaansa joka päivä. Jatkuva muutos ja kaupan alan murros tarjoavat työntekijöillemme mahdollisuuksia oppia ja kasvaa nykyisissä tehtävissä. Omassa työssä oppiminen on meillä melkein päivittäinen osa työntekijöiden osaamisen kehittymistä. Monipuolisissa ja vaihtelevissa työtehtävissä kehittyy ja on mahdollisuus edetä erilaisiin tai vaativampiin tehtäviin. Työssä oppimisen lisäksi erilaiset valmennukset ja kurssit tarjoavat työntekijöille mahdollisuuden kehittää oman ja Tokmannin menestymisen kannalta tarpeellisia taitoja. Tutkintoon johtava ammatillinen koulutus on myös suosittu tapa kehittää ja saada palautetta osaamisesta. Henkilöstön kouluttamiseen osallistuvat talon omien asiantuntijoiden lisäksi ulkopuoliset koulutuskumppanit.

Urakehitys

Kannustamme ja autamme henkilöstöämme kehittämään osaamistaan ja etenemään urallaan Tokmannin sisällä erilaisiin tehtäviin sekä etenemään myös haastavampiin rooleihin. Kaikki avoimet paikkamme tulevat sisäiseen hakuun. Moni työntekijämme on edennyt myymälöissä uusiin tehtäviin tai vaihtanut myymälää. Osa pääkonttorimme henkilöstöstä tulee myymälöistä tai logistiikasta. Pääkonttorilta lähdetään myös tekemään töitä myymälöihin. Uskomme kokonaisuuden hahmottamisen olevan yksi menestyksen edellytys. Erilaisten näkökulmien ja verkoston hankkiminen myös yrityksen sisällä on tärkeää kehittymisen ja toimivan yhteistyön kannalta.