Yritysasiakastietojen päivittäminen | Tokmanni Tukku
Täältä pääset päivittämään nykyisen Tokmanni Tukku -yritysasiakkuutesi tietoja. Valitse alta toimenpide, jonka haluat suorittaa nykyiselle Tokmanni Tukku -yritysasiakkuudellesi.
Lisäkorttien tilaaminen Tokmanni Tukku -yritysasiakkuudelle onnistuu alla olevan lomakkeen kautta.
» Siirry hakemuslomakkeelle tästä
Tokmanni Tukku -verkkokauppatunnuksien tilaaminen hoituu kätevästi alla olevan lomakkeen kautta.
» Siirry tilauslomakkeelle tästä
» Kirjaudu asiakasportaaliin tästä ja päivitä yritysasiakastietosi kätevästi tätä kautta! Huomioithan, että asiakastietojen päivittäminen onnistuu vain yritysasiakkuudelle merkityn yhteyshenkilön toimesta. Voit myös tarvittaessa lähettää asiakastietojen päivityspyynnön meille sähköpostitse osoitteeseen yritysmyynti@tokmanni.fi.
Yrityksen yhteyshenkilötietojen päivittäminen onnistuu alla olevan lomakkeen kautta.
» Siirry lomakkeelle tästä
Käteiskorttien päivittäminen tilikorteiksi onnistuu alla olevan lomakkeen kautta.
» Siirry hakemuslomakkeelle tästä
Kadonneen tai vanhentuneen yrityskortin lukitseminen onnistuu alla olevan lomakkeen kautta.
» Siirry lomakkeelle tästä
Tokmanni Tukku -yritysasiakastietojen ja -korttien poistopyyntö onnistuu helposti alla olevan lomakkeen kautta.
» Siirry lomakkeelle tästä
Tokmannin asiakaspalvelu on avoinna ma–to klo 10–18 sekä pe 12–17.
Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse 020 33 1415 tai sähköpostitse osoitteen asiakaspalvelu@tokmanni.fi
Puheluhinnat: 02033-alkuiseen numeroon soittaessa puhelun hinta on operaattorisi liittymäsopimuksen mukainen pvm/mpm (paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu). Ulkomailta soitettu puhelu on normaali ulkomaanpuhelun hinta liittymäsopimuksen mukaisesti.