Tokmanni Tukku -asiakastietojen päivittäminen

Valitse alta toimenpide, jonka haluat tehdä nykyiselle Tokmanni Tukku -asiakkuudellesi!

Täältä pääset päivittämään nykyisen Tokmanni Tukku -asiakkuutesi tietoja. Valitse alta toimenpide, jonka haluat suorittaa nykyiselle Tokmanni Tukku -asiakkuudellesi.


Haluan tilata uuden rinnakkaiskortin/-kortit tai uusia vanhan yrityskortin

Lisäkorttien tilaaminen Tokmanni Tukku -asiakkuudelle onnistuu alla olevan lomakkeen kautta.
» Siirry hakemuslomakkeelle tästä

Haluan tilata Tokmanni Tukku -verkkokauppatunnukset ja liittää nämä nykyiselle Tokmanni Tukku -asiakkuudelleni

Tokmanni Tukku -verkkokauppatunnuksien tilaaminen hoituu kätevästi alla olevan lomakkeen kautta.
» Siirry tilauslomakkeelle tästä

Haluan päivittää Tokmanni Tukku -asiakastietoja

» Kirjaudu asiakasportaaliin tästä ja päivitä asiakastietosi kätevästi tätä kautta! Huomioithan, että asiakastietojen päivittäminen onnistuu vain yritysasiakkuudelle merkityn yhteyshenkilön toimesta. Voit myös tarvittaessa lähettää asiakastietojen päivityspyynnön meille sähköpostitse osoitteeseen yritysmyynti@tokmanni.fi.

Haluan päivittää Tokmanni Tukku -asiakkuuden yhteyshenkilön tiedot

Yrityksen yhteyshenkilötietojen päivittäminen onnistuu alla olevan lomakkeen kautta.
» Siirry lomakkeelle tästä

Haluan päivittää käteisasiakkuuden ja tälle kytketyt yrityskortit tiliasiakkuuteen

Käteiskorttien päivittäminen tilikorteiksi onnistuu alla olevan lomakkeen kautta.
» Siirry hakemuslomakkeelle tästä

Haluan lukita kadonneen tai vanhentuneen yrityskortin

Kadonneen tai vanhentuneen yrityskortin lukitseminen onnistuu alla olevan lomakkeen kautta.
» Siirry lomakkeelle tästä

Haluan poistaa nykyisen Tokmanni Tukku -asiakkuuteni ja tälle kytketyt yrityskortit

Tokmanni Tukku -asiakastietojen ja -korttien poistopyyntö onnistuu helposti alla olevan lomakkeen kautta.
» Siirry lomakkeelle tästä

En löytänyt vastausta kysymykseeni, miten voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?

Tokmannin asiakaspalvelu on avoinna ma–to klo 10–18 sekä pe 12–17.

Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse 020 33 1415 tai sähköpostitse osoitteen asiakaspalvelu@tokmanni.fi

Puheluhinnat: 02033-alkuiseen numeroon soittaessa puhelun hinta on operaattorisi liittymäsopimuksen mukainen pvm/mpm (paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu). Ulkomailta soitettu puhelu on normaali ulkomaanpuhelun hinta liittymäsopimuksen mukaisesti.