Askarruttaako sinua jokin Tokmanniin liittyvä asia?

Tärkeä tiedote: 

Tokmannin nimissä on lähetetty sähköpostitse huijausviestejä, joissa asiakkaalle tarjotaan valinnaista palkintoa ja mittavaa alennusprosenttia vastineeksi kyselyyn vastaamisesta. Kyseessä ei ole Tokmannin operoima kysely tai sähköposti, vaan huijaus, jonka tavoitteena on tietojenkalastelu.

Sähköpostiviesti on otsikoitu ”Pidä kiirettä – Vastaa kyselyymme ja saat palkinnoksi lahjan” ja sen sisältö on kirjoitettu varsin kömpelöllä suomen kielellä. Viestissä olevia painikkeita tai linkkejä ei missään nimessä tule klikata. 

Parhaiten huijausviestin tunnistaa sähköpostiosoitteesta, josta viesti on lähetetty. Kaikki Tokmannilta lähtöisin olevat sähköpostiviestit lähetetään tokmanni.fi-loppuisista sähköpostiosoitteista.

Pyydämmekin asiakkaita kiinnittämään erityistä huomiota siihen osoitteeseen, josta Tokmannin nimissä saapuneet sähköpostiviestit on lähetetty.

Ota meihin yhteyttä alla olevalla lomakkella, sähköpostilla tai puhelimitse.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

asiakaspalvelu@tokmanni.fi
puhelinnumero: 020 33 1415 

Asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 9:00–18:00.

Puhelun hinta lankapuhelin- ja matkapuhelinliittymästä soitettaessa on 8,4 snt/min (sis. alv 24%). 

Vastauksia mahdollisiin kysymyksiin olemme koonneet Usein kysyttyä -osioon (linkki avautuu uuteen ikkunaan). Mikäli haluat, että viestiisi vastataan, täytäthän alla oleviin kenttiin myös yhteystietosi. Käsittelemme palautteenne kahden arkipäivän kuluessa.

Valitettavasti operaattorillamme on vaikeuksia toimittaa sähköposteja Windows-sähköposteihin (Hotmail ja Outlook). Jos mahdollista, käytä jotain muuta sähköpostia, jotta vastauksemme varmasti pääsee perille.

Mikäli palautteesi koskee yksittäistä tuotetta tai myymälää, erittelethän viestikentässä tarkemmin, mistä tuotteesta tai myymälästä on kyse.

Mikäli palautteesi koskee tuotteen takuuta, vaihtoa, huoltoa tai palautusta, annathan viestikentässä tarkemmat tiedot tuotteesta ja tuotteen ostoajankohdasta.