Usein kysytyt kysymykset

Yleistä Tokmanni Klubista

1. Mikä on Tokmanni Klubi?

Tokmanni Klubi on Tokmannin ilmainen etuohjelma, joka tarjoaa jäsenilleen esimerkiksi mielenkiintoisia tarjouksia ja etuja, sekä Tokmanni-sovelluksen. Kaikille 18 vuotta täyttäneille halpojen hintojen ystäville suunnattu Tokmanni Klubi on erittäin helppokäyttöinen: esimerkiksi jäseneksi tunnistaudutaan kassalla kätevästi sovelluksen QR-koodilla tai puhelinnumerolla. Verkkokaupassa Klubi toimii kirjautumalla sisään Klubi-tunnuksilla. 

Tokmanni Klubin iskulauseessa ”Halpojen hintojen ystäville" tiivistyy tärkeä viesti: Tokmanni Klubi palvelee halvoista hinnoista pitäviä asiakkaita.  

Tokmanni Klubi on käytössä kaikissa Tokmannin myymälöissä ja verkkokaupassa. Tokmanni-sovelluksen etukupongit ovat käytettävissä ainoastaan Tokmannin myymälöissä.

Liittyminen, tunnistautuminen asiakkaana ja eroaminen

2. Miten liityn Tokmanni Klubiin? Onko liittyminen helppoa? Kuinka kauan liittymisessä kestää?

Voit liittyä Tokmanni Klubiin  

Liittymällä pelkällä puhelinnumerolla kassallemme voit hyödyntää vaihtuvia tuotekohtaisia klubitarjouksiamme myymälöissämme. Kun lisäksi rekisteröidyt Tokmanni Klubiin verkkosivuillamme 

www.tokmanni.fi/tokmanniklubi ja kerrot pelkkää puhelinnumeroa enemmän itsestäsi, saat monipuolisten klubikirjeiden ohella kaikki jäsenedut, kuten 10 prosentin rekisteröitymisedun*, Tokmanni-sovelluksen ja mahdollisuuden osallistua erilaisiin klubiarvontoihin. Tokmanni Klubiin rekisteröityneenä voit myös asioida kätevästi sisään kirjautuneena asiakkaana verkkokaupassamme. 

Rekisteröityäksesi Tokmanni Klubiin sinulla on oltava käytössäsi suomalainen matkapuhelinnumero sekä sähköpostiosoite. Lisäksi puhelinliittymässäsi ei voi olla palvelu- tai lyhytnumeroestoa. Huomioithan, että voit käyttää yhtä sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa vain yhdessä Tokmanni Klubi -jäsentilissä.  

Tokmanni Klubiin et voi valitettavasti liittyä tai rekisteröityä fyysisellä liittymislomakkeella.

* Saat 10 % alennuksen yhdestä valitsemastasi kertaostoksesta rekisteröidyttyäsi Tokmanni Klubiin ja saatuasi rekisteröitymisetua koskevan sähköpostiviestin. Etu on voimassa 30 päivää rekisteröitymisestä. Etu ei koske tupakka- ja alkoholituotteita, postimerkkejä, prepaid- ja lahjakortteja, äidinmaidonkorvikkeita, pantteja eikä Finnkinon ja Veikkauksen tuotteita

3. Kenelle Tokmanni Klubi on suunnattu?

Tokmanni Klubi on suunnattu kaikille 18 vuotta täyttäneille kuluttaja-asiakkaille. Yritysasiakkaille Tokmannilla on tarjolla Tokmanni Tukku -yrityskortti 

4. Onko Tokmanni Klubin jäsenyys ilmainen?

Kyllä, Tokmanni Klubiin liittyminen ja jäsenenä oleminen ovat sinulle täysin ilmaisia.  

5. Miten tunnistaudun klubilaiseksi kassalla? Entä verkkokaupassa? Miten minun tulee toimia kassalla, jotta voin hyödyntää Tokmanni Klubin etuja?

Voit tunnistautua Tokmanni Klubin jäseneksi myymälämme kassalla 

  • kertomalla puhelinnumerosi   
  • esittämällä digitaalisen Klubi-korttisi Tokmanni-sovelluksesta
  • esittämällä puhelinnumerosi sisältävän Tokmanni Klubi -jäsenkorttisi (tutustu myös kanta-asiakaskorttia koskevaan kysymykseen 8. Onko Tokmanni Klubissa mobiilisovellusta tai fyysistä kanta-asiakaskorttia?) 

ja verkkokaupassamme 

  • kirjautumalla sisään käyttäen Tokmanni Klubi tiliisi kytkettyä sähköpostiosoitetta ja salasanaa. 

Tokmanni Klubi on käytössä kaikissa myymälöissämme ja verkkokaupassamme. Tokmanni-sovelluksen etukupongit ovat käytettävissä ainoastaan myymälöissä.

6. Olen Tokmanni Klubin jäsen, mutten tunnistautunut jäseneksi ostohetkellä. Voiko tekemäni ostokset rekisteröidä Tokmanni Klubin jäsenenä tekemiksi ostoksiksi jälkikäteen? 

Valitettavasti ostoksiasi ei voi rekisteröidä Tokmanni Klubin jäsenenä tehdyiksi ostoksiksi enää ostosten suorittamisen jälkeen, vaan sinun tulee tunnistautua Tokmanni Klubin jäseneksi jo ostohetkellä. 

7. Olen unohtanut salasanani. Miten vaihdan Tokmanni Klubi -salasanani?

Jos olet rekisteröitynyt Tokmanni Klubiin, voit vaihtaa Tokmanni Klubin omille sivuille sisäänkirjautumisessa käyttämääsi salasanaa osoitteessa oma.tokmanni.fi seuraavasti:  

  1. Paina ”Kirjaudu sisään”.  
  2. Paina ”Unohditko salasanasi”.  
  3. Syötä rekisteröitymisessäsi käyttämääsi sähköpostiosoite annettuun kenttään ja paina ”Lähetä vahvistuskoodi”.  
  4. Hae sähköpostistasi saamasi vahvistuskoodi ja syötä se annettuun kenttään. Odota kärsivällisesti sähköpostin saapumista, tässä saattaa kulua muutama minuutti. Tarkistathan myös roskapostikansiosi, jos sähköpostiviestiä ei kohtuullisen ajan sisällä näy. 
  5. Paina ”Vahvista koodi”. Järjestelmä vahvistaa koodin. Paina ”Jatka”.  
  6. Syötä salasana, jota haluat käyttää kirjautuessasi Tokmanni Klubin omille sivuillesi ja paina ”Jatka”.  
  7. Tokmanni Klubin omat sivusi avautuvat. Tarkistathan, että yhteystietosi ovat oikein. Saat muokattua tietoja ”Muokkaa”-painikkeesta ja tallentamalla tiedot. 
  8. Kirjaudu ulos oikean yläkulman uloskirjautumispainikkeesta (”logout”).  

8. Onko Tokmanni Klubissa mobiilisovellusta tai fyysistä kanta-asiakaskorttia? 

Tokmanni Klubissa on olemassa Tokmanni-sovellus, joka tarjoaa halpojen hintojen ystävillemme ainutlaatuisia etuja sekä ominaisuuksia (tutustu esim. sovellusta koskevaan kysymykseen 31. Miksi ladata Tokmanni-sovellus? Entä kenelle se on tarkoitettu?).

Tokmanni-sovelluksesta löydät digitaalisen Klubi-korttisi, jolla voit tunnistautua kassalla. Sovelluksesta löytyvän QR-koodin avulla voit tunnistautua Tokmanni Klubin jäseneksi myymälöissämme ilman puhelinnumerosi kertomista ääneen kassoillamme. Vaihtoehtoisesti voit merkitä puhelinnumerosi sille tarkoitettuun Tokmanni Klubin jäsenkorttiin. Kortteja on saatavilla myymälöistämme. 

9. Onko Tokmanni Klubin kanta-asiakkuus henkilökohtainen? Voiko läheiseni käyttää sitä asioidessaan Tokmannilla? 

Tokmanni Klubin jäsenyys on henkilökohtainen, eli se on tarkoitettu vain henkilökohtaiseen käyttöösi.

10. Miten Tokmanni Klubi -jäsenyyden voimassaolo määritellään?

Tokmanni Klubin jäsenyys on voimassa toistaiseksi. 

11. Miten minun tulee toimia, jos haluan päivittää Tokmanni Klubin jäsenyyteeni liittämäni puhelinnumeroni tai sähköpostiosoitteeni? 

Jos olet rekisteröitynyt Tokmanni Klubiin, voit päivittää suomalaisen matkapuhelinnumerosi Tokmanni Klubin jäsenen omilla sivuilla osoitteessa oma.tokmanni.fi tai Tokmanni-sovelluksen omista tiedoistasi (Lisää > Omat tietoni > Puhelinnumerosi). Kyseisille sivuille pääset kätevästi myös osoitteessa www.tokmanni.fi/tokmanniklubi olevasta linkistä. Tokmannin Klubiin liitettyä sähköpostia ei voi toistaiseksi vaihtaa. Voit kuitenkin pyytää tilisi poistamista asiakaspalvelustamme ja luoda uuden tilin uudella sähköpostilla. Asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät osoitteesta www.tokmanni.fi/asiakaspalvelu. Huomioithan, että voit käyttää yhtä sähköpostiosoitetta ja puhelinnumeroa vain yhdessä Tokmanni Klubi -jäsentilissä.

12. Voinko erota Tokmanni Klubista? Jos voin, miten?

Kyllä, voit halutessasi erota Tokmanni Klubista ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Asiakaspalvelumme yhteystiedot löydät osoitteesta www.tokmanni.fi/asiakaspalvelu.

13. Millä kielillä Tokmanni Klubi on tarjolla?

Tokmanni Klubi on tarjolla tällä hetkellä vain suomeksi.

Kanta-asiakasedut

14. Miksi minun kannattaisi liittyä Tokmanni Klubiin? Millaisia etuja saan Tokmannin kanta-asiakkaana? 

Tokmanni Klubiin kannattaa liittyä, sillä tulee tarjoamaan muun muassa  

  • yllätyksellisiä tuotetarjouksia ja muita etuja  
  • tietoa Tokmannin tuotteista, palveluista ja mahdollisista tapahtumista  
  • Tokmanni-sovelluksen ja ainoastaan tämän kautta saatavat hyödyt, kuten etukuponkitarjoukset, digitaalisen Klubi-kortin ja paljon muuta.
  • asiointia helpottavia palveluita, kuten kuittipankin (tutustu myös kuittipankkia koskevaan kysymykseen 20.)
  • mahdollisia kolmansien osapuolten kumppanietuja ja/tai mahdollisia etuja esimerkiksi palveluistamme, kuten Tokmannin Autopesusta ja peräkärryjen vuokrauksesta.  
  • rekisteröitymisetuna 10 %:n alennuksen yhdestä valitsemastasi kertaostoksesta. Etu ei koske tupakka- ja alkoholituotteita, postimerkkejä, prepaid- ja lahjakortteja, äidinmaidonkorvikkeita, pantteja, eikä Finnkinon ja Veikkauksen tuotteita. Etu on voimassa 30 päivää liittymisestä.  Etu on käytettävissä ainoastaan Tokmanni-myymälöissä.

Huomioithan, että liittymällä Tokmanni Klubiin pelkällä puhelinnumerolla kassallemme voit hyödyntää vaihtuvia tuotekohtaisia klubitarjouksiamme myymälässä, mutta et verkkokaupassamme. Kun lisäksi rekisteröidyt Tokmanni Klubiin verkkosivuillamme www.tokmanni.fi/tokmanniklubi ja kerrot pelkkää puhelinnumeroa enemmän itsestäsi, saat monipuolisten klubikirjeiden ohella kaikki jäsenedut, kuten edellä mainitun 10 prosentin rekisteröitymisedun ja mahdollisuuden osallistua erilaisiin klubiarvontoihin. Tokmanni Klubiin rekisteröityneenä voit myös asioida kätevästi sisään kirjautuneena asiakkaana verkkokaupassamme.

15. Kertyykö Tokmanni Klubin jäsenenä tekemistäni ostoista bonusta tai pisteitä? Onko jäsenyyksillä erilaisia tasoja? 

Ei, Tokmanni Klubin jäsenenä tekemistäsi ostoistasi ei kerry bonusta tai kanta-asiakaspisteitä. Myöskään kanta-asiakastasoja ei ole. 

16. Mitä kautta saan tietää Tokmanni Klubin monipuolisista tarjouksista, eduista ja palveluista?

Kerromme Tokmanni Klubista ja sen tarjouksista, eduista ja palveluista kattavasti erilaisissa kanavissa, kuten televisiossa, radiossa, sosiaalisessa mediassa, Tokmanni-sovelluksessa, suorajakelumainoksissamme (mm. Tarjoussanomissamme), verkkosivuillamme ja -bannereissamme, sähköisissä tarjouskirjeissämme sekä myymälöissämme ja verkkokaupassamme.

Tokmanni Klubin rekisteröityneenä jäsenenä saat henkilökohtaisia tarjouksia ja muita etuja myös esimerkiksi sähköpostitse ja mahdollisesti tekstiviestitse. Mainontaa koskevia asetuksia voit muokata Tokmanni Klubin rekisteröityneen jäsenen omilla sivuilla osoitteessa oma.tokmanni.fi. Kyseisille sivuille pääset kätevästi myös osoitteessa www.tokmanni.fi/tokmanniklubi olevasta linkistä.

17. Voiko Tokmanni Klubi tarjota minulle myös kolmansien osapuolten ns. kumppanietuja?  

Kyllä, Tokmanni Klubi voi tarjota rekisteröityneille jäsenilleen paitsi Tokmannin omia myös kolmansien osapuolten, kuten Tokmannin yhteistyökumppaneiden, etuja. 

18. Milloin ja miten Tokmanni Klubin edut ovat käytettävissä? 

Tokmanni Klubin monipuoliset jäsenedut vaihtuvat säännöllisesti. Myös yksityiskohdat vaihtelevat eduittain. Lisätietoa erilaisista eduista saat tarvittaessa esimerkiksi myymälähenkilökunnaltamme tai asiakaspalvelustamme.  

Huomioithan, että liittymällä Tokmanni Klubiin pelkällä puhelinnumerolla kassallemme voit hyödyntää vaihtuvia tuotekohtaisia klubitarjouksiamme myymälöissämme. Kun lisäksi rekisteröidyt Tokmanni Klubiin verkkosivuillamme www.tokmanni.fi/tokmanniklubi ja kerrot pelkkää puhelinnumeroa enemmän itsestäsi, saat monipuolisten klubikirjeiden ohella kaikki jäsenedut, kuten 10 prosentin rekisteröitymisedun* (tutustu esim. kysymykseen 14. Miksi minun kannattaisi liittyä Tokmanni Klubiin? Millaisia etuja saan Tokmannin kanta-asiakkaana?), Tokmanni-sovelluksen ja mahdollisuuden osallistua erilaisiin klubiarvontoihin. Tokmanni Klubiin rekisteröityneenä voit myös asioida kätevästi sisään kirjautuneena asiakkaana verkkokaupassamme. 

Tokmanni Klubi on käytössä kaikissa myymälöissämme ja verkkokaupassamme**. 

* Saat 10 % alennuksen yhdestä valitsemastasi kertaostoksesta rekisteröidyttyäsi Tokmanni Klubiin ja saatuasi rekisteröitymisetua koskevan sähköpostiviestin. Etu on voimassa 30 päivää rekisteröitymisestä. Etu ei koske tupakka- ja alkoholituotteita, postimerkkejä, prepaid- ja lahjakortteja, äidinmaidonkorvikkeita, pantteja eikä Finnkinon ja Veikkauksen tuotteita

** Tokmanni-sovelluksen etukupongit ovat käytössä ainoastaan Tokmanni-myymälöissä.

19. Miten Tokmanni Klubin tarjoukset eroavat muista Tokmannin tarjouksista?

Tarjoamme jatkossakin runsaasti tarjouksia kaikille asiakkaillemme. Samaan aikaan Tokmanni Klubin tarjoukset ja muut edut ovat tarkoitettu vain kanta-asiakkaillemme, eli Tokmanni Klubin jäsenille.   

Huomioithan, että liittymällä Tokmanni Klubiin pelkällä puhelinnumerolla kassallemme voit hyödyntää vaihtuvia tuotekohtaisia klubitarjouksiamme myymälöissämme. Kun lisäksi rekisteröidyt Tokmanni Klubiin verkkosivuillamme www.tokmanni.fi/tokmanniklubi ja kerrot pelkkää puhelinnumeroa enemmän itsestäsi, saat monipuolisten klubikirjeiden ohella kaikki jäsenedut, kuten 10 prosentin rekisteröitymisedun* (tutustu esim. kysymykseen 14. Miksi minun kannattaisi liittyä Tokmanni Klubiin? Millaisia etuja saan Tokmannin kanta-asiakkaana?) Tokmanni-sovelluksen etukupongit sekä muut ominaisuudet  ja mahdollisuuden osallistua erilaisiin klubiarvontoihin. Tokmanni Klubiin rekisteröityneenä voit myös asioida kätevästi sisään kirjautuneena asiakkaana verkkokaupassamme. 

* Saat 10 % alennuksen yhdestä valitsemastasi kertaostoksesta rekisteröidyttyäsi Tokmanni Klubiin ja saatuasi rekisteröitymisetua koskevan sähköpostiviestin. Etu on voimassa 30 päivää rekisteröitymisestä. Etu on käytössä vain Tokmanni-myymälöissä. Etu ei koske tupakka- ja alkoholituotteita, postimerkkejä, prepaid- ja lahjakortteja, äidinmaidonkorvikkeita, pantteja eikä Finnkinon ja Veikkauksen tuotteita

20. Tarvitseeko minun jatkossakin säilyttää paperista kuittia vai saanko kuittini sähköisesti? Jos saan, miten voin tarkastella sitä?

Tiedot Tokmanni Klubin rekisteröityneenä jäsenenä tekemistäsi ostoksista tallentuvat sähköiseen muotoon, jolloin et tarvitse perinteistä paperista kuittia. Kuitin saat toki halutessasi myös tulosteena ostosten tekemisen yhteydessä. Voit tarkastella ostohistoriaasi Tokmanni-sovelluksessa, Tokmanni Klubin rekisteröityneen jäsenen omilla sivuilla osoitteessa oma.tokmanni.fi tai kirjautumalla sisään verkkokauppaamme osoitteessa https://www.tokmanni.fi/customer/account/login/  Omille sivuillesi pääset kätevästi myös verkkosivuillamme www.tokmanni.fi/tokmanniklubi olevasta linkistä.

21. Millaisia asioita Tokmanni Klubiin on suunnitteilla tulevaisuudessa?

Paljon erilaisia. Kehitämme Tokmanni Klubia jatkuvasti yhä paremman asiakaskokemuksen varmistamiseksi. Esimerkiksi Tokmanni Klubin uusista eduista ja ominaisuuksista kerromme sitä mukaa kun kehitystyömme etenee.  

22. Miten Tokmanni Klubin tietosuojasta huolehditaan?

Tokmanni kunnioittaa ihmisen yksityisyyttä noudattamalla toiminnassaan tietosuojaa (GDPR) koskevaa lainsäädäntöä. Kanta-asiakasjärjestelmän tietoja kerätään ja käsitellään kanta-asiakasohjelman ehtojen ja asiakasrekisterin tietosuojaselosteen mukaisesti.

23. Miten Tokmanni Klubi näkyy verkkokaupassa? Voiko klubitarjouksia hyödyntää verkkokaupassa? 

Rekisteröityneenä Tokmanni Klubin jäsenenä voit hyödyntää Tokmanni Klubin tarjouksia ja etuja myös verkkokaupassamme. Saat tarjoushinnat käyttöösi kirjautumalla sisään verkkokauppaan Tokmanni Klubi -tunnuksillasi osoitteessa https://www.tokmanni.fi/customer/account/login/ 

Tokmanni Klubin tarjoushinnat ja muut edut näkyvät myös verkkokaupassamme. Tuotesivuilla näet ajankohtaiset klubitarjoushinnat ja osoitteessa https://www.tokmanni.fi/tokmanniklubi voit katsoa kaikkia ajankohtaisia klubitarjouksia. 

Tokmanni Klubi verkkokaupassa

24. Olen jo rekisteröitynyt Tokmanni Klubin jäsen, miten voin tehdä ostoksia verkkokaupassa?

Rekisteröityneenä Tokmanni Klubin jäsenenä voit hyödyntää Tokmanni Klubin tarjouksia ja etuja myös verkkokaupassamme. Saat tarjoushinnat käyttöösi kirjautumalla sisään verkkokauppaan Tokmanni Klubi -tunnuksillasi osoitteessa https://www.tokmanni.fi/customer/account/login/ 

Kirjautuessasi sisään Tokmanni Klubi -tunnuksillasi pääset ensimmäisenä Tokmanni Klubin omien sivujen etusivullesi, josta voit kätevästi jatkaa ostoksille verkkokauppaamme. Pysyt verkkokauppa-asiointisi ajan sisään kirjautuneena ja tekemäsi ostokset kirjatuvat Tokmanni Klubi -tilillesi. 

Huomioithan että, jos sinulla on entuudestaan Tokmannin verkkokauppatili samalla sähköpostiosoitteella kuin Tokmanni Klubi -tilisi, verkkokauppatilisi päivittyy automaattisesti Klubi-tiliksi. Verkkokauppatilisi alainen ostoshistoria siirtyy myös automaattisesti uuden Klubi-tilisi alaisuuteen. Jos et halua, että verkkokauppatilisi ostoshistoria siirtyy automaattisesti Tokmanni Klubi -tilisi alaisuuteen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

25. Minulla on entuudestaan Tokmannin verkkokauppatili mutta ei Tokmanni Klubi -tiliä. Voinko käyttää verkkokauppatiliäni myös jatkossa? Miten muutan verkkokauppatilini Tokmanni Klubi -tiliksi?

Tokmanni Klubin myötä, aiemmin käytössä olleet verkkokauppatilit tulevat poistumaan käytöstä. Suosittelemme rekisteröityneitä verkkokauppa-asiakkaitamme luomaan Tokmanni Klubi -tilit jotta verkkokauppaostaminen sujuisi jatkossakin fiksusti sisään kirjautuneena. Voit kuitenkin vielä siirtymäajan aikana tehdä ostoksia sisään kirjautuneena vanhalla verkkokauppatililläsi. Viestimme kaikille verkkokauppa-asiakkaillemme erikseen verkkokauppatilien päättymisestä ja siirtymäajan aikataulusta. 

Verkkokauppatilin muuttaminen Tokmanni Klubi -tiliksi sujuu automaattisesti samalla kun luot uuden Tokmanni Klubi -tilin. Tokmanni Klubi -tilin luot helposti osoitteessa https://oma.tokmanni.fi, katso tarkemmat ohjeet kysymyksestä ”2. Miten liityn Tokmanni Klubiin? Onko liittyminen helppoa? Kuinka kauan liittymisessä kestää?”. Verkkokauppatilisi ostoshistoria siirtyy automaattisesti Tokmanni Klubi -tilisi alaisuuteen. Jos et halua, että verkkokauppatilisi ostoshistoria siirtyy automaattisesti Tokmanni Klubi -tilisi alaisuuteen, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme ennen Tokmanni Klubi -tilin luomista. 

Huomioithan, että uuden Tokmanni Klubi -tilin luominen kesken ostostapahtuman tyhjentää ostoskoriisi mahdollisesti lisäämäsi tuotteet. Suosittelemme uusia Tokmanni Klubi -jäseniämme rekisteröitymään Klubiin ennen verkkokauppaostoksen aloittamista.

26. Minulla ei ole Tokmanni Klubi -tiliä eikä käytöstä poistuvaa verkkokauppatiliä mutta haluaisin jatkossa tehdä verkkokauppaostoksia fiksusti sisään kirjautuneena ja hyödyntää Tokmanni Klubin tarjouksia sekä etuja. Miten saan Tokmanni Klubin tarjoukset ja edut käyttööni verkkokaupassa? 

Rekisteröityneenä Tokmanni Klubin jäsenenä voit hyödyntää Tokmanni Klubin tarjouksia ja etuja niin myymälöissämme kuin verkkokaupassammekin. Saat tarjoushinnat käyttöösi rekisteröitymällä Tokmanni Klubiin osoitteessa https://oma.tokmanni.fi (katso myös kysymys ”2. Miten liityn Tokmanni Klubiin? Onko liittyminen helppoa? Kuinka kauan liittymisessä kestää?”). Rekisteröidyttyäsi voit kirjautua sisään verkkokauppaan Tokmanni Klubi -tunnuksillasi osoitteessa https://www.tokmanni.fi/customer/account/login/ 

Kirjautuessasi sisään Tokmanni Klubi -tunnuksillasi pääset ensimmäisenä Tokmanni Klubin omien sivujen etusivullesi, josta voit kätevästi jatkaa ostoksille verkkokauppaamme. Pysyt verkkokauppa-asiointisi ajan sisään kirjautuneena ja tekemäsi ostokset kirjatuvat Tokmanni Klubi -tilillesi. 

Huomioithan, että uuden Tokmanni Klubi -tilin luominen kesken ostostapahtuman tyhjentää ostoskoriisi mahdollisesti lisäämäsi tuotteet. Suosittelemme uusia Tokmanni Klubi -jäseniämme rekisteröitymään Klubiin ennen verkkokauppaostoksen aloittamista.

27. Olen kirjautunut onnistuneesti verkkokauppaan Tokmanni Klubi -tunnuksillani. Miten käytän klubietuja verkkokaupassa (esim. 10 % rekisteröitymisetu*)?  

Saat rekisteröitymisedun tai muun klubiedun käyttöösi ostoskorisivulla. Voit aktivoida haluamasi edun painamalla ”Käytä etukoodi” tai kirjoittamalla kyseisen edun koodin kenttään ”Käytä alennuskoodi”. Huomioithan että kerralla voi olla aktivoituna vain yksi alennuskoodi, eli useita koodeja ei voi yhdistää samaan tilaukseen.  

Jos sinulla on entuudestaan Tokmanni Klubi -etuja, esim. rekisteröitymisetu, jotka olet saanut myymälästämme, voit nyt käyttää edut myös verkkokaupassa samoin ehdoin.  

Teknisistä syistä johtuen etujen päivittymisessä asiakastilillesi voi esiintyä viivettä. Jos et esimerkiksi heti Tokmanni Klubiin rekisteröitymisen jälkeen näe rekisteröitymisetua tililläsi, suosittelemme kirjautumaan ulos tililtäsi ja kirjautumaan sisään myöhemmin. Tämän jälkeen edun tulisi olla päivittynyt tilillesi.

* Saat 10 % alennuksen yhdestä valitsemastasi kertaostoksesta rekisteröidyttyäsi Tokmanni Klubiin ja saatuasi rekisteröitymisetua koskevan sähköpostiviestin. Etu on voimassa 30 päivää rekisteröitymisestä. Etu on käytössä vain Tokmanni-myymälöissä. Etu ei koske tupakka- ja alkoholituotteita, postimerkkejä, prepaid- ja lahjakortteja, äidinmaidonkorvikkeita, pantteja eikä Finnkinon ja Veikkauksen tuotteita 

28. Olen kirjautunut onnistuneesti verkkokauppaan Tokmanni Klubi -tunnuksillani. Miten teen ostoksia verkkokaupassa? 

Katso verkkokauppaostamista tarkemmin käsitteleviä kysymyksiä osoitteesta https://www.tokmanni.fi/asiakaspalvelu kohdasta ”Verkkokauppa”. Kysymykset aukeavat alasvetovalikosta. 

29. Voiko Tokmanni-sovelluksen etukuponkeja käyttää verkkokaupassa?

Etukuponkeja on mahdollista lunastaa ainoastaan Tokmannin myymälöissä.

Tokmanni-sovellus

30. Miten voin ladata Tokmanni-sovelluksen ja maksaako se?

Sovelluksen pääset lataamaan App Storesta  tai Google Play -sovelluskaupasta. Sovelluksen löydät hakusanalla ’Tokmanni’. Tokmanni-sovellus on ilmainen.

31. Miksi ladata Tokmanni-sovellus? Entä kenelle se on tarkoitettu?

Lataamalla Tokmanni-sovelluksen pääset nauttimaan halpojen hintojen ystävänämme entistäkin edullisimmista hinnoista ja arkea helpottavista ominaisuuksista. Saat käyttöösi viikoittain päivittyvät sovelluksen omat etukupongit, sekä pysyt ajan tasalla viimeisimmistä julkaisuista ja uutisista. Lisäksi Tokmanni-sovellukseen on tuotu digitaalinen Klubi-kortti, sähköinen kuittipankki ja aina kuluvan viikon Tarjoussanomat. Tutustu näihin ja muihin Tokmanni-sovelluksen mielettömiin ominaisuuksiin lataamalla sovellus sovelluskaupastasi!

Sovellus on kaikille täysi-ikäisille halpojen hintojen ystävillemme. Pääset kirjautumaan tai rekisteröitymään Klubilaiseksi Tokmanni-sovelluksesta.

32. Voiko alaikäinen käyttää Tokmanni-sovellusta ja sen etuja?

Tokmannin Klubi on tarkoitettu vain täysi-ikäisille henkilöille. Tästä syystä alaikäiset eivät voi hyödyntää Tokmanni-sovelluksen etuja.

33. En voi kirjautua sisään Tokmanni-sovellukseen tai olen unohtanut salasanani. Mitä teen?

Kirjautuaksesi sisään Tokmanni-sovellukseen tulee sinun olla rekisteröitynyt Klubilainen. Rekisteröityä voit joko suoraan sovelluksesta tai verkkosivujemme kautta (lue lisää rekisteröitymisestä kohdasta 2. Miten liityn Tokmanni Klubiin? Onko liittyminen helppoa? Kuinka kauan liittymisessä kestää?).

Uuden salasanan voit tilata Tokmanni-sovelluksen kirjautumissivulta kohdasta ’Unohditko salasanasi?’. 

34. Mikä on etukuponki ja miten käytän niitä? Entä voinko saada etukuponkeja ilman Tokmanni-sovelluksen lataamista?

Etukupongit ovat halpojen hintojen ystävillemme suunnattuja ainutlaatuisia tarjouksia. Etukupongit ovat nähtävillä vain sovelluksessa ja saadaksesi nämä viikoittain vaihtuvat tarjoukset, sinun tulee kirjautua sovellukseen. 

Etukuponki tulee ensin aktivoida sovelluksessa. Tämän jälkeen voit lunastaa edun tunnistautumalla kassalla digitaalisella Klubi-kortilla, puhelinnumerolla etukupongin voimassaoloajan tai ostorajoitusten puitteissa.

35. Voiko etukuponkien tarjouksia ostaa useammassa osassa? Esimerkki. Hiusvärit -10% max. 5 kpl / etukuponki.

Etukupongin voi käyttää vain kerran. Halutessasi ostaa useita tuotteita tarjoushintaan tai hyödyntää etukuponkitarjouksen maksimäärän tulee tämä tehdä yhdellä ostoskerralla.

36. Mikä on leimakortti? Entä miten se toimii?

Leimakortti on Tokmanni-sovelluksen ominaisuus, jossa voit kerätä leimoja ja saada palkintoja. Aloittaaksesi keräilyn sinun tulee aktivoida haluamasi leimakortti käyttöön sovelluksesta. Leima edellyttää klubilaiseksi tunnistautumisen myymälän kassalla ja kampanjatuotteen ostamisen. Voit kerätä leimat yhdellä tai useammalla ostoskerralla leimakortin voimassaoloajan puitteissa ja. Kerättyäsi leimakorttiin määritellyn määrän leimoja, voit lunastaa palkinnon seuraavalla ostoskerralla. 

Leimakortti vaatii Tokmanni-sovelluksen käyttöönoton.

37. Leima tai palkintoni eivät tulleet sovellukseen näkyviin. Miten toimin?

Leimojen keräys vaatii kassalla klubilaiseksi tunnistautumisen. Leima tulee näkyviin n. 30 minuuttia ostotapahtuman jälkeen. Kun olet kerännyt leimakorttisi täyteen, saat siinä mainitun palkinnon. Palkinto tulee automaattisesti näkyviin sovelluksen etusivulle saman vuorokauden aikana viimeisen leiman keräämisestä. Mikäli leima ei näy vuorokauden kuluessa ostohetkestä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. 

38. Minkä ohjelmaversioiden kanssa Tokmanni-sovellus on yhteensopiva?

iPhone: Ohjelmaversio 13 tai myöhempi. 

Android: Ohjelmaversio 6.0+.

39. Miten saan pois Push-ilmoitukset? Tai miten muutan viestintälupiani?

Push-ilmoitukset saat pois puhelimesi asetuksista. Lisäksi voit hallinnoida Tokmanni Klubin viestintälupia sovelluksen Omat tietoni -sivulta.

Muuta

40. En löytänyt vastausta etsimääni kysymykseen. Mistä saan lisätietoa Tokmanni Klubista?

Autamme sinua mielellämme kaikissa Tokmanni Klubiin liittyvissä kysymyksissä. Voit olla yhteydessä meihin esimerkiksi myymälöissämme tai asiakaspalvelumme kautta.

 

Päivitetty 27.5.2024