Maksaminen ja maksutavat

Tokmannin verkkokaupassa voit maksaa usealla eri maksutavalla.

Tokmannilla ja verkkokaupassa voit maksaa usealla eri maksutavalla.

Myymälöissämme voit maksaa käteisellä sekä useilla yleisillä maksu- ja luottokorteilla, myös esimerkiksi Visa Electronilla. Myymälöissämme on käytössä lisäksi joustavan maksaminen mahdollistava Tokmanni-tili. Alaikäiset eivät voi ostaa laskulla tai muuten velaksi.

Verkkokaupassamme voit maksaa tilauksesi joko heti:

  • monilla eri maksukorteilla (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro)
  • verkkopankkisi kautta (OP, Nordea, Handelsbanken, POP Pankki, Aktia, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, S-Pankki, Ålandsbanken, Danske Bank)

tai myöhemmin:

  • Klarna Laskulla
  • Klarna Tilillä
  • Billie Yrityslaskulla (ei yksityishenkilöt)

Huomioithan, että toimitus- ja laskutusosoitteen tulee olla samat käyttäessä luotollista maksutapaa.

Lisätietoa maksamisesta

maksukortilla:

Muiden maksutapojen tavoin kortilla maksaminen on Tokmannilla turvallista. Esimerkiksi verkkokaupassamme käytetään kansainvälisiä Verified by Visa– ja MasterCard SecureCode -todentamispalveluita, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Kortinmyöntäjästä riippuen voit tarvita pankkitunnuksia vahvistaaksesi korttimaksun. Huomioithan, että maksaminen Visa Electron -kortilla edellyttää korttiin liitettyä verkkomaksuominaisuutta.

Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukorttisi tietoja tallenneta järjestelmiimme. Tarvittaessa ole yhteydessä omaan pankkiisi.

verkkopankkisi kautta:

Kun käytössäsi on oman pankkisi verkkopankkitunnukset ja maksat Tokmannin verkkokaupan ostoksia, siirryt sivuiltamme hetkeksi verkkopankkiisi ja maksat tilauksesi suoraan omalta tililtäsi. Maksutapahtuman näet verkkopankkisi tilitiedoista. Klikkaa aina maksun suoritettuasi “Palaa myyjän palveluun” -kuvaketta verkkopankissasi, jotta maksu rekisteröityy myös Tokmannin verkkokauppaan.
Maksutietojen välitys sinun ja pankkisi välillä on aina turvallista. Maksutiedot suojataan SSL-salausmenetelmällä, joka mahdollistaa yhteyden vahvan salaamisen yksittäisen käyttäjän Internet-selaimen ja palveluntarjoajan Internet-palvelimen välillä.

Klarna Laskulla (täysi-ikäisille):

Voit maksaa ostoksesi laskulla tai useammassa erässä (Klarna Lasku). Jos valitset maksutavaksi laskun, saat sen sähköpostitse kun tilaus on saatu toimitukseen.

Laskulla saat 30 päivää maksuaikaa.  Maksuaika lasketaan tilauksen lähetyksestä. Laskusta ei peritä lisämaksua. Jos maksu viivästyy, laskulle lisätään viiden (5) euron muistutusmaksu.

Maksaessasi laskulla:
- saat tilauksesi aina ennen niistä maksamista
- maksuaika on aina 30 vuorokautta
- sinun ei tarvitse syöttää maksukorttisi tietoja tilauksen yhteydessä
- Laskun voi maksaa myös erissä
- voit ladata alkuperäisen laskusi osoitteessa www.klarna.com/fi

Kaipaatko lisätietoa Klarna Laskulla maksamisesta? Ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun osoitteessa www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu.

Klarna Tilillä (täysi-ikäisille):

Joskus esimerkiksi isompia ostoksia tehdessä voi olla tarpeen jakaa kuluja eri kuukausille. Klarna Tilin avulla voit itse päättää, millaisissa kuukausierissä lyhennät tilauksesi loppusummaa. Voit halutessasi pilkkoa maksun 3–36 kuukauden eriin.

– voit päättää kuukausittain maksettavan summan itse, kunhan se on vähintään yhdeksän (9) euroa – tiedät kuukausikustannuksen ja sen, milloin koko tilaus on maksettu
– kaikki erämaksuna maksettavat ostokset yhdistyvät kätevästi samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, josta saat yleiskäsityksen omista maksuistasi ja mahdollisuuden maksaa kaiken vain yhdellä laskutusmaksulla.
– Tilinhoitomaksu 3,95 € / kk tilausmäärästä riippumatta.
– Klarnan yleiset luottoehdot voit lukea täältä.

Billie Yrityslaskulla:

Jos tilaat yrityksen nimissä, voit maksaa kortilla, verkkopankissa tai Billie Yrityslaskulla.

Billie Yrityslasku toimitetaan Billien toimesta laskuportaaliin, laskua ei välitetä verkkolaskuna tai sähköpostitse.

Kaipaatko lisätietoa Billie Yrityslaskulla maksamisesta? Ota yhteyttä Billie:n asiakaspalveluun sähköpostitse info@billie.io tai osoitteessa https://help.billie.io

 mahdollisia Klarnan maksuaikakampanjoita hyödyntämällä:

Aina silloin tällöin Klarna tarjoaa asiakkaillemme erilaisia maksuaikakampanjoita. Voidaksesi valita mahdollisen kampanjamaksutavan, sinun tulee täyttää Klarnan luottoehdot.

Tokmannin verkkokaupassa maksamisen turvallisuus

Tokmannin verkkokaupassa maksaminen tapahtuu aina salatussa SSL-yhteydessä, joka suojaa Internet-yhteyden asiakkaan tietokoneen ja kaupan välillä.

Salauksen merkiksi selainikkunan alapalkissa on suljetun lukon kuva. Kaksoisklikkaamalla lukkoa voit tarkastaa, että sivu kuuluu käyttämällesi pankille. Jossain tapauksissa yhteys voi olla suojattu, vaikka suljetun lukon kuva ei näkyisikään. Asian voi tarkistaa viemällä kursorin sivulle ja klikkaamalla hiiren kakkospainiketta:

  1. Valitse valikosta Ominaisuudet/ engl. Properties (Internet Explorer) tai Näytä sivun tiedot (Mozilla Firefox).
  2. Yhteys/Connection-kentässä on ilmoitettu, onko yhteys suojattu.

Maksaessasi Tokmannin verkkokaupassa Master Card- tai Visa-luottokortilla järjestelmä ohjaa tekemään varmennuksen. Maksussa voidaan käyttää myös Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamisjärjestelmiä maksutapahtuman turvallisuuden varmistamiseksi, jos nämä ominaisuudet kuuluvat maksukorttiisi.

Maksuvarmennus suoritetaan omilla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksillasi tai tätä varten olemassa olevalla salasanalla.

Verkkomaksupalveluun siirryttäessä kannattaa varmistaa, että Internet-osoite alkaa osoiterivillä muodossa “https://”. Tämä tarkoittaa, että yhteys on suojattu. “Http://”-alkuinen verkko-osoite ei ole suojattu.

Asiakasturvallisuuden vuoksi Tokmannin verkkokauppa ei tallenna maksukortin korttinumeroa missään vaiheessa minimoidakseen ulkopuolisen väärinkäytön mahdollisuuden. Maksupalvelut on aina suojattu SSL-salaustekniikalla.

 Käyttämäni laite on yhteiskäytössä

Jos käytät verkkosivustoamme tai -kauppaamme yhteiskäytössä olevalla laitteella (esimerkiksi kirjastossa tai muussa julkisessa tilassa), suosittelemme sinua tyhjentämään tyhjentää laitteen välimuistin ja sivuhistorian sen jälkeen, kun olet asioinut verkkokaupassamme. Välimuistin tyhjentämisen jälkeen sinun kannattaa sulkea käyttämäsi verkkoselain.