Epäonnistunut laskuosto Tokmanni Tukku -yrityskortilla
Jos myymälämme kassalla tekemäsi yrityslaskuostot eivät ole jostain syystä onnistuneet ja kassalla on tullut ilmoitus ”laskutustili kiinni, vain käteismaksu sallittu”, on laskutustili mennyt tilapäisesti kiinni. Syynä laskutustilin lukkiutumiseen on yleisimmin avoimet, erääntyneet laskut, joihin emme ole vielä vastaanottaneet maksusuorituksia.
Laskutustili sulkeutuu automaattisesti kymmenen (10) päivän päästä laskun eräpäivästä lukien, jos maksusuoritus ei ole kirjautunut reskontraamme. Asiakasyrityksen pankista riippuen maksusuorituksen kirjautumisessa kestää 2–3 pankkipäivää maksuhetkestä.
Laskutustili päivittyy jälleen automaattisesti auki kahden (2) päivän päästä suorituksen kirjautumisesta reskontraamme.
Avoimien laskujen ja maksusuorituksien tilannetta voit tiedustella Tokmannin laskutuksesta puhelimitse** tai sähköpostitse: Efima Oy, puh. 010 574 8871 (arkisin klo 8–16), myyntireskontra.tokmanni@efima.com.
** Puheluista veloitetaan soittajan liittymäsopimuksessa määritellyn paikallisverkko- tai matkapuhelinmaksun (pvm/mpm) mukaisesti.
Palaa asiakaspalvelumme etusivulle tästä.