Mitä teen jos Tokmanni Tukku -tilin tilaaja/pääkäyttäjä vaihtuu?
Mitä teen jos Tokmanni Tukku -tilin tilaaja/pääkäyttäjä vaihtuu?
Valitettavasti et voi itse päivittää pääkäyttäjää tukkuasiakasportaalissa. Mikäli yhteyshenkilön ts. pääkäyttäjän tiedot ovat muuttuneet ja näitä on tarvetta päivittää, niin ilmoitathan meille ajantasaisen yhteyshenkilön tiedot täällä. Päivitämme näiden tietojen pohjilta Tokmanni Tukku –asiakkuutenne yhteyshenkilötiedot ja lähetämme tämän jälkeen uuden kirjautumislinkin pääkäyttäjänne sähköpostiin.
Voit tarvittaessa olla yhteydessä Tokmanni Tukun palvelutiimiimme sähköpostitse yritysmyynti@tokmanni.fi.
Palaa asiakaspalvelumme etusivulle tästä.