Verkkokauppatilauksen peruutus

Voit peruuttaa tilauksesi seuraavasti:

Tilauksesi peruuttaminen silloin, kun se ei ole vielä lähtenyt varasto(i)lta

  • Jos haluat peruuttaa tilauksesi jo ennen sen etenemistä, käsittelemme tilauksesi peruutuksen varastollamme. Saat tällöin automaattisen viestin, kun tilauksesi on peruttu. Saat hyvityksen tilauksestasi samalle maksutavalle, jolla teit tilauksesi.

Tilauksesi peruuttaminen silloin, kun se on jo lähtenyt varasto(i)lta myymäläämme noudettavaksi

  • Jos tilaukseksi on jo lähtenyt varasto(i)lta kohti myymäläämme, voimme pyytää myymälähenkilökuntaamme perumaan tilauksesi. Tällöin tilauksesi peruuntuu silloin, kun henkilökuntamme vastaanottaa tilauksesi myymälässämme. Kun tilauksesi on peruttu, saat rahat tilauksestasi samalle maksutavalle, jolla teit tilauksesi.

Tilauksesi peruuttaminen silloin, kun se on jo Postilla

  • Jos et halua vastaanottaa tilaustasi, voit tehdä ilmaisen palautuksen Postin kautta. Vaihtoehtoisesti voit viedä tilauksesi lähimpään myymäläämme, jossa myymälähenkilökuntamme tekee palautuksen.

Ohjeet palautuksen tekemiseen postitse:

  • Pakkaa tuote tai tuotteet hyvin kuljetusta varten. Liitä mukaan yhteystietosi ja mahdollinen ostokuitti tai tilauserittely.
  • Postipalautuksissa osoitteemme on SOPIMUSTUNNUS 632476 Tokmanni, Tokmannin verkkokauppa, Porttisuontie 4, 01200 VANTAA.
  • Ilmoita yllä olevat tiedot Postin toimipisteessä, jotta saamme palautuksesi ohjattua oikeaan paikkaan.

Kun tilauksesi on palautunut meille, saat hyvityksen tilauksestasi samalle maksutavalle, jolla teit tilauksesi.

Palaa asiakaspalvelun etusivulle tästä.

15.11.2021