Tokmanni yrityslasku -tiedustelut ja laskureklamaatiot
Tokmanni yrityslasku -tiedustelut ja laskureklamaatiot
Autamme sinua mielellämme myös Tokmanni Tukun yrityslaskuihin liittyvissä tiedusteluissa.
- Lasku- ja tuotereklamaatioihin sekä laskutusviitteisiin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä ensisijaisesti siihen myymäläämme, jossa olet asioinut. Kyseinen asiointimyymälä on mainittu sekä myymälästämme saadussa ostokuitissa että yrityslaskulla. Myymälöidemme yhteystiedot löydät täältä. Halutessasi voit olla yhteydessä myös palvelutiimiimme sähköpostitse yritysmyynti@tokmanni.fi tai puhelimitse* 020 728 7123, arkisin klo 8–15.
- Maksusuorituksiin ja avoimiin laskuihin liittyvissä asioissa voit olla yhteydessä laskutusyhteistyökumppaniimme Efima Oy:öön sähköpostitse myyntireskontra.tokmanni@efima.com tai puhelimitse** 010 574 8871, arkisin klo 8–16.
- Intrum Oy:n maksumuistutuksiin liittyvissä asioissa sinun tulee olla ensisijaisesti yhteydessä suoraan Intrumin asiakaspalveluun.
- Laskukopioihin, luottorajan korotuspyyntöihin ja yrityskortteihin liittyvissä tiedusteluissa, voit olla yhteydessä palvelutiimiimme sähköpostitse yritysmyynti@tokmanni.fi tai puhelimitse* 020 728 7123, arkisin klo 8–15. Huomioithan, että laskutustietojen päivityspyynnöt ja luottorajan korotuspyynnöt tulee lähettää aina kirjallisesti sähköpostilla.
* Puheluhinnat: 0207-alkuiseen numeroon soittaessa puhelun hinta on operaattorisi liittymäsopimuksen mukainen pvm/mpm (paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu). Ulkomailta soitettu puhelu on normaali ulkomaanpuhelun hinta liittymäsopimuksen mukaisesti.
Palaa asiakaspalvelumme etusivulle tästä.