Herra Tokmannin paluu -kesäfilmille Kuukauden kamppis -kunnianosoitus – ”Olemme halunneet olla ajankohtaisia sekä luoda positiivista fiilistä ja uskoa tulevaan”

Kuluvan kesän mainosfilmimme Herra Tokmannin paluu on saanut Sanoman kesäkuun Kuukauden kamppis -kunnianosoituksen. Kuukauden kamppiksen myötä markkinointiamme on huomioitu peräti kahdeksalla tunnustuksella noin neljän viime vuoden aikana.

Kesän mainosfilmissämme herra Tokmanni on erakoitunut mökilleen koronavirusta karkuun. Kun rajoituksia puretaan, kutsuu Mäntsälän keskusvarasto hänet takaisin tuttuihin töihin hankkimaan uusia tuotteita Tokmannille ja sen asiakkaidemme tarpeisiin.

Sanoman Kuukauden kamppis on ”kunnianosoitus hyvälle markkinointiviestinnälle – sellaiselle, joka säväyttää, naurattaa, koskettaa tai joka on saanut aikaan sanomista”. Kuukauden kamppiksen palkintoraadin mukaan kesäkuun ensimmäisestä viikosta lähtien televisiossa ja sosiaalisen median kanavissamme esitetty Herra Tokmannin paluu on mm. ”yllättävä tarina, mutta silti tunnistettava”. Raati kiittelee myös muun muassa filmimme huomioarvoa ja tarinaa sekä kertoo herra Tokmannin filmissä esittämän lausahduksen ”Eiköhän laiteta taas pyörät pyörimään” olevan inspiroiva ja rohkaiseva.

Herra Tokmannin paluu -mainosfilmimme kertoo meidän haluavan näiden äärimmäisen poikkeuksellisten viimeisten kuukausien jälkeen palata vähitellen uudenlaiseen arkeen. Olemme halunneet olla ajankohtaisia sekä luoda positiivista fiilistä ja uskoa tulevaan. Samalla olemme pyrkineet tukemaan kesäsesongin kaupankäyntiä ja muistuttamaan ihmisiä siitä, että Tokmanni on helposti lähestyttävä, koko Suomen kauppaketju, markkinointipäällikkömme Minna Varsta kertoo.

Herra Tokmannin paluu -mainosfilmimme suunnittelusta ja tuotannosta vastasi Tokmannin yhteistyökumppani Bob the Robot. Kesäfilmin mediavalinnoissa Tokmanni on tehnyt yhteistyötä Dagmarin kanssa.

– Sanoman Kuukauden kamppis -kunnianosoitus kertoo mainosfilmimme olevan hieno esimerkki hyvästä markkinointiviestinnästä ja yhteistyöstä, ja olemme tunnustuksesta luonnollisesti erittäin ilahtuneita, Varsta kertoo.

Peräti kahdeksas markkinointiaiheinen palkinto noin neljän viime vuoden aikana

Kuukauden kamppis -kunnianosoituksen myötä Tokmannin markkinointia on huomioitu peräti kahdeksalla tunnustuksella noin neljän viime vuoden aikana. Viime vuonna omiin tuotemerkkeihimme lukeutuvan Brücken lanseerausmarkkinointi palkittiinVuoden paras lanseeraus -palkinnolla markkinoinnin tuloksellisuutta mittaavassaAdProfit 2018 -kilpailussa. Samana vuonna Brücken markkinointikampanja palkittiin pronssisella Effie-palkinnolla Effie Awards Finland 2018 -kilpailussa. Lisäksi vuonna 2017 Tokmanni voitti AdProfitin palkinnon vuoden 2016 parhaasta kampanjasta, Grand Onen parhaan verkkomainoksen palkinnon Facebook Live -lähetyksellään ”Hinnanjuhlat”, Kuukauden Parhaat Sekunnit -filmisarjan mainosfilmillään ”Herra Tokmanni ja Sebastian Très-Aimé” sekä Markkinointi&Mainonta-lehden ja MARK Suomen Markkinointiliiton myöntämän Vuoden 2016 markkinointiteko -palkinnon. Vuoden 2016 huhtikuussa Tokmanni palkittiin Vuoden Huiput 2015 -kilpailun äänimainonnan pääpalkinnolla.

Kesäkuun Kuukauden kamppis -kunnianosoituksen saanut Herra Tokmannin paluu on katsottavissa muun muassa Tokmannin YouTube-kanavalla.

,Kuluvan kesän mainosfilmimme Herra Tokmannin paluu on saanut Sanoman kesäkuun Kuukauden kamppis -kunnianosoituksen. Kuukauden kamppiksen myötä markkinointiamme on huomioitu peräti kahdeksalla tunnustuksella noin neljän viime vuoden aikana.

15.5.2024