Tietoa Tokmannin myymälöistä
Mitkä maksuvaihtoehdot ja kortit käyvät maksuvälineinä?
Voit maksaa myymälöissämme käteisellä sekä useilla yleisillä maksu- ja luottokorteilla, myös esimerkiksi Visa Electronilla. Myymälöissämme on käytössä lisäksi joustavan maksaminen mahdollistava Tokmanni-tili. Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään myös kaikissa maksutapoihin liittyvissä kysymyksissä.
Voiko Tokmannilta ostetun tuotteen palauttaa tai vaihtaa?
Palautusoikeuskäytäntömme ovat hivenen erilaiset myymälöissämme ja verkkokaupassamme tehtyihin ostoksille.
Myymälöistämme ostetut tuotteet:
Myymälöistämme ostetuille käyttämättömille, alkuperäispakkauksessa oleville myyntikuntoisille tuotteille* myönnämme 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeuden kuittia vastaan. Tuotteen voi vaihtaa samaan tai vastaavaan tuotteeseen, ja tuotepalautukset hyvitämme lahjakortille.
Voit vaihtaa tai palauttaa tuotteen ostopaikasta riippumatta mihin tahansa myymäläämme.
* Myymälöidemme vaihto- ja palautusoikeus ei koske:
- aletuotteita
- Mittatilaustuotteita, kuten mittaan leikattuja kankaita tai mattopaloja
- kukkia
- elintarvikkeita
- lehtiä
- kosmetiikkaa tai teknokemian tuotteita
- alus- tai uima-asuja. Voit vaihtaa tai palauttaa tuotteen ostopaikasta riippumatta mihin tahansa myymäläämme.
Verkkokaupastamme ostetut tuotteet:
Kaikilla* verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla on maksuton 14 päivän palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Sinetöityjen pakkausten tulee olla avaamattomia. Lisäksi kaikki tuotteeseen liittyvät osat tulee liittää paketin mukaan.
Voit palauttaa verkkokaupasta ostamasi tuotteen myymäläämme tai postitse. Katso tarkemmat ohjeet alta kohdasta "Miten verkkokaupasta tilaamani tuotteen palautus tai vaihto tehdään käytännössä?"
* Verkkokauppamme palautusoikeus ei koske:
- avattuja tai sinetöityjä CD-, DVD- tai Blu-ray-levyjä tai tietokone- tai konsolipelejä
- mittatilaustuotteita, kuten mittaan leikattuja kankaita tai mattopaloja
- sanoma- tai aikakauslehtiä, jos niitä ei ole myyty puhelimitse myyjän aloitteesta
- nopeasti pilaantuvia tuotteita
- yksittäistilattuja ja kotiin kuljetettuja päivittäistavaroita, kuten kemikalio- tai hygieniatuotteita
- elintarvikkeita, sisältäen luontaistuotteet ja lemmikkieläinruoat.
Voinko palauttaa Tokmannilta ostamani tuotteen mihin tahansa myymäläänne?
Kyllä, voit vaihtaa tai palauttaa tuotteen ostopaikasta riippumatta mihin tahansa Tokmanni-myymäläämme.
Myydäänkö Tokmannilla ruokaa?
Myymme monipuolisesti erilaisia makeisia, keksejä, mausteita, säilykkeitä ja muita kuivaelintarvikkeita sekä juomia kaikissa myymälöissämme.
Muutamissa myymälöissämme myydään myös tuore-elintarvikkeita. Voit tarkistaa tuore-elintarvikkeita myyvät Tokmanni-myymälämme täältä, kun valitset kohdan "Tuore-elintarvikkeet".
Missä on minua lähin Tokmanni-myymälä?
Löydät lähimmän myymälämme ja muiden myymälöidemme yhteystiedot kätevästi Myymälät-sivuiltamme.
Mistä löydän Tokmanni-myymälöiden aukioloajat?
Voit tarkistaa myymälöidemme aukioloajat helposti ja nopeasti Myymälöiden aukioloajat löydät Myymälät-sivuilta.
Haluaisin saada tuotteitani myyntiin Tokmannille. Mitä teen?
Kiitos mielenkiinnostasi Tokmannia kohtaan. Haluamme jatkossakin tarjota monipuolisen ja jatkuvasti uudistuvan valikoiman mielenkiintoisia tuotteita ja palveluita. Asiakaspalvelumme ottaa yhteydenottosi mieluusti vastaan ja välittää sen eteenpäin osto-organisaatioomme.,Tällä sivulla vastataan usein kysyttyihin kysymyksiin koskien Tokmannin myymälöitä.