Tuotteet, tilaaminen ja maksaminen
Millainen tuotevalikoima Tokmannin verkkokaupassa on?
Tokmanni on Suomen suurin halpakauppa, joten löydät meiltä aina valtavasti ostettavaa todella halvalla. Valikoimamme on paitsi todella monipuolinen, myös jatkuvasti uudistuva. Tokmannilta löydät esimerkiksi kauneuteen, terveyteen ja hyvinvointiin, sisustukseen, siivoukseen, pukeutumiseen, vapaa-aikaan, kodintekniikkaan, kodin kunnossapitoon, pihaan ja puutarhaan ja eri sesonkeihin liittyviä tuotteita sekä kuivaelintarvikkeita.
Verkkokaupassamme on tarjolla kattavasti sekä myymälöissämmekin myynnissä olevia tuotteita että sellaisia tuotteita, joita myymme vain verkkokauppamme kautta. Vain verkkokauppamme valikoimissa olevat tuotteet tunnistat kätevästi tuotteen yhteydessä olevasta "Tuote saatavilla vain verkkokaupasta" -tekstistä.
Haluamme tehdä tuotteisiimme tutustumisen mahdollisimman helpoksi, joten kerromme tuotteistamme monipuolisesti. Meille sopii loistavasti hyvin, jos haluat tutustua tuotteisiimme ensin esimerkiksi verkossa ja ostaa sitten esimerkiksi sinua lähimmästä tai myymälästä – tai toisin päin. Verkkosivujemme Tuotehaku-toiminnolla voit etsiä tiettyjä tuotteita ja tuotemerkkejä. Otamme mieluusti vastaan myös tuotetoiveita palautelomakkeen kautta.
Tuotteidemme myymäläsaatavuuden näet kätevästi tuotteen yhteydessä olevasta kohdasta Tarkista myymäläsaatavuus. Huomioithan kuitenkin, että tuotteiden myymäläsaldot vaihtelevat, eikä myymäläkohtaista saatavuutta voida taata.
Verkkokauppamme hinta saattaa poiketa myymälän hinnasta. Myymäläkohtaisen saatavuuden ja hinnan voit tarkistaa aina asiakaspalvelustamme tai suoraan haluamastasi myymälästä
Kuka voi tehdä ostoksia verkkokaupassa?
Tokmannin verkkokaupassa voivat asioida kaikki Suomessa vakituisesti asuvat 16 vuotta täyttäneet kuluttaja-asiakkaat. Muistutamme, että alle 18-vuotiaan tilauksesta vastaa aina tilaajan holhooja. Lisäksi laskulla tilaavien asiakkaiden tulee aina olla täysi-ikäisiä.
Ostaminen verkkokaupastamme on erittäin helppoa, nopeaa ja turvallista. Ostaminen onnistuu, kun asiakas syöttää tilauslomakkeelle:
- perustietonsa, kuten nimensä ja osoitteensa
- henkilökohtaisen, käytössä olevan sähköpostiosoitteensa ja matkapuhelinnumeronsa
- henkilötunnuksensa, jolloin kaikki maksutavat ovat hyödynnettävissä. Jos asiakas ei syötä henkilötunnustaan, hän voi maksaa maksaa ainoastaan maksukortilla tai verkkopankin kautta.
- valitsemaansa maksutapaa koskevat tiedot, esimerkiksi maksukorttinsa tiedot.
Verkkokauppamme tarvitsee asiakkaan sähköpostiosoitetta ja matkapuhelinnumeroa, sillä asiakas saa tilausvahvistuksen sähköpostitse tai noutoilmoituksen tekstiviestitse. Huomioithan lisäksi, että laskulla tilatessa tilaustietoihin syötettävän postisoitteen tulee olla maksajan henkilökohtainen, voimassa oleva ja väestötietorekisteriin kirjattu kotiosoite.
Huomioithan, että toimitamme verkkokauppatilauksia toistaiseksi vain Manner-Suomeen.
Miten verkkokaupasta voi ostaa ja maksaa?
Helposti ja nopeasti!
Voit tutustua tuotteisiimme verkkokaupassamme esimerkiksi tuotehaun tai eri tuoteryhmiin ohjaavien valikoiden avulla.
Löydettyäsi haluamasi tuotteen voit siirtää sen ostoskoriisi helposti painamalla "Lisää ostoskoriin" -painiketta tuotteen esittelysivulla. Voit siirtää samaa tuotetta ostoskoriin myös useamman kappaleen sekä tuotteesta riippuen valita esimerkiksi haluamasi värin tai koon. Muiden kauppojen tavoin voit lisätä ostoskoriisi myös useampia eri tuotteita.
Ostoskorin saat aina näkyviin painamalla yläreunan ostoskoria symboloivaa kuvaketta. Lisäämäsi tuotteet näkyvät ostoskorissa, ja voit seurata ostoskorin summaa tuotteita lisätessä.
Kun olet poiminut kaikki haluamasi tuotteet ostoskoriin, voit siirtyä kohti kassaa painamalla oikean yläreunan ostoskoria symboloivaa kuvaketta ja "Siirry kassalle” -painiketta. Tämän jälkeen noudata kassalla esitettyjä maksuohjeita.
Verkkokaupassamme voit maksaa yleisimmillä maksutavoilla helposti, nopeasti ja turvallisesti joko heti:
- monilla eri maksukorteilla (Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro)
- verkkopankkisi kautta (OP, Nordea, Handelsbanken, POP Pankki, Aktia, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, S-Pankki, Ålandsbanken, Danske Bank)
tai myöhemmin:
- Klarna Laskulla
- Klarna Tilillä
- Klarna Yrityslaskulla (ei yksityishenkilöt)
Lisätietoa maksamisesta:
- maksukortilla:Muiden maksutapojen tavoin kortilla maksaminen on Tokmannilla turvallista. Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode -todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Yrityksellämme ei ole pääsyä korttitietoihin, eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Kortinmyöntäjästä riippuen voit tarvita pankkitunnuksia vahvistaaksesi korttimaksun. Huomioithan, että maksaminen Visa Electron -kortilla edellyttää korttiin liitettyä verkkomaksuominaisuutta. Tarvittaessa ole yhteydessä omaan pankkiisi.
- verkkopankkisi kautta:Kun käytössäsi on oman pankkisi verkkopankkitunnukset ja maksat Tokmannin verkkokaupan ostoksia, siirryt sivuiltamme hetkeksi verkkopankkiisi ja maksat tilauksesi suoraan omalta tililtäsi. Maksutapahtuman näet verkkopankkisi tilitiedoista. Klikkaa aina maksun suoritettuasi Palaa myyjän palveluun -kuvaketta verkkopankissasi, jotta maksu rekisteröityy myös Tokmannin verkkokauppaan.
Maksutietojen välitys sinun ja pankkisi välillä on aina turvallista. Maksutiedot suojataan SSL-salausmenetelmällä, joka mahdollistaa yhteyden vahvan salaamisen yksittäisen käyttäjän Internet-selaimen ja palveluntarjoajan Internet-palvelimen välillä.
Lisätietoa muista maksutavoistamme löydät täältä.
Voinko maksaa tilauksen laskulla/erämaksulla?
- Kyllä, Tokmannin verkkokaupassa voit maksaa tilauksesi myös Klarna Laskulla, Klarna Tilillä tai Klarna Yrityslaskulla (ei yksityishenkilöt).
Voinko maksaa postiennakolla?
Valitettavasti emme lähetä paketteja postiennakolla.
Minulla on Tokmannin lahjakortti. Voinko maksaa sillä verkko-ostokseni?
Myymälästämme ja verkkokaupastamme ostetulla Tokmannin lahjakortilla voit maksaa ostoksia kaikissa myymälöissämme, mutta valitettavasti se ei käy maksuvälineenä verkkokaupassamme.
Voiko ostoilla kerryttää erityisiä bonuksia tai pisteitä?
Verkkokaupassamme ei ole käytössä bonusjärjestelmää, joka kerryttäisi pisteitä tai bonuksia Tokmannilla tehdyistä ostoista. Bonusten tai pisteiden kerryttämisen sijaan panostamme aina halpoihin hintoihimme, monipuoliseen tuotevalikoimaamme ja runsaisiin tarjouksiimme.
Voiko tilauksen tehdä puhelimitse, yhteydenottolomakkeen tai sähköpostin kautta?
Valitettavasti Tokmannin verkkokaupasta ei tällä hetkellä voi tilata puhelimitse, yhteydenottolomakkeella tai sähköpostilla.
Voiko tilauksia yhdistää?
Valitettavasti emme voi yhdistää eri tilauksia samaan pakettiin kuljetusteknisistä syistä. Jos et voi lunastaa tilaustasi, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme (www.tokmanni.fi/asiakaspalvelu) sähköpostilla tai puhelimitse mahdollisimman pian.,Tällä sivulla vastataan usein kysyttyihin kysymyksiin koskien tuotteita, tilaamista ja maksamista.