Asiakaspalvelu
Olemme keränneet alle joukon asiakaspalvelustamme useimmiten kysyttyjä kysymyksiä ja jakaneet ne aihealueittain, jotta tiedon hakeminen ja etenkin sen löytäminen olisi sinulle mahdollisimman vaivatonta.
Mikäli vastausta kysymykseen ei löydy, löytyvät asiakaspalvelumme yhteystiedot viimeisestä osiosta.
Tilaaminen verkkokaupasta
» Miten Tokmannin verkkokauppaa käytetään?
» Mitä toimitustapoja Tokmannin verkkokaupassa on ja mitä ne maksavat?
» Kuinka kauan toimitus Tokmannin verkkokaupasta kestää? Miten verkkokauppatilaukseni etenee?
» Mikä on suoratoimitustuote?
Verkkokauppatilauksen nouto ja vastaanotto
» Voinko noutaa verkkokauppatilaukseni myymälästä? Voinko noutaa sen heti?
» Kuinka kauan verkkokauppatilaustani säilytetään myymälässä?
» Mitä jos en pääse itse noutamaan verkkokauppatilaustani myymälästä?
Verkkokauppatilauksen muutokset, peruutukset ja reklamaatiot
» Voinko peruuttaa verkkokauppatilaukseni?
» Voinko muokata verkkokauppatilaustani tilauksen tekemisen jälkeen?
» Miten toimin, jos tilaukseni sisältö on rikki tai muuten virheellinen?
» Miten toimin, jos tilauksestani puuttuu jotain?
Turvallisuus verkkokaupassa
» Mistä tiedän, että tilaaminen Tokmannin verkkokaupasta on turvallista?
» Tein ostoksia Tokmannin verkkokaupasta käyttäen lähikirjaston tietokonetta. Onko jotain, mitä minun täytyisi huomioida?
Joskus tuotteen vaihtaminen tai palauttaminen on fiksua, siispä meillä Tokmannilla on selkeät käytännöt niihin liittyvissä asioissa.
» Myymälästä ostamani tuote ei ollutkaan sopiva. Voinko vaihtaa tai palauttaa sen?
» Myymälästä ostamani tuote osoittautui virheelliseksi. Miten palautan sen?
» Miten palautan Tokmannin verkkokaupasta tilatun tuotteen?
» Voinko palauttaa verkkokaupasta tilatun tuotteen myymälään?
» Mitä maksutapoja Tokmannin verkkokaupassa on?
» Mitä maksutapoja Tokmannin myymälässä on?
Tokmanni Tukku -yritysasiakkaaksi liittyminen
» Miten voin liittyä Tokmanni Tukku -yritysasiakkaaksi?
» Mitkä ovat Tokmanni Tukku -yritysasiakkuuden sopimusehdot?
» Mitkä ovat Tokmanni Tukku -yritysasiakkuuden keskeiset edut?
Yrityskortilla asioiminen myymälöissä
» Voinko asioida ilman yrityskorttia myymälässä?
» Pitääkö Tokmanni Tukku -yritysasiakkaana todentaa henkilöllisyys yrityslaskuostojen yhteydessä?
» Mistä voin tiedustella kuittikopiota yrityskorttiostoksistani?
» Laskuostoni myymälässä epäonnistui, miksi ja miten toimin?
» Yrityskorttini on kadonnut, miten toimin?
Yritysasiakastietojen päivittäminen, tiliasiakkuuden luottoraja sekä laskureklamaatiot
» Miten voin päivittää Tokmanni Tukku -yritysasiakastietojani kuten esimerkiksi laskutustiedot?
» Onko Tokmanni Tukku -yritystiliasiakkuudella luottorajaa ja miten se toimii?
» Miten ja minne voin laskureklamoida Tokmannin yrityslaskuihin liittyvissä asioissa?
Tarjouspyynnöt
» Voinko yritysasiakkaana jättää Tokmannille tarjouspyyntöä? Miten toimin?
Verkkokaupassa ja yritysasiakasportaalissa asioiminen Tokmanni Tukku -yritysasiakkaana
» Miten saan yritykselleni tunnukset Tokmanni.fi -verkkokauppaan?
» Miten teen tilauksia Tokmanni.fi -verkkokaupasta yritysasiakkaana?
» Mitä tietoja näen ja voin hallinnoida verkkokaupan yritysasiakasportaalissa?
Jäikö jokin asia vielä askarruttamaan? Katso Tokmanni Tukun tarkemmat yhteystiedot täältä.
Tokmannin tuotevalikoima
» Onko Tokmannilla ruokakauppoja? Missä?
» Onko kaikissa Tokmannin myymälöissä sama valikoima?
» Mistä voin tarkistaa, onko tuotetta saatavilla myymälästä?
» Mistä löydän Tokmannin pukeutumisen valikoiman koko- ja väritaulukot?
Huijausviestit ja muut tietojenkalasteluyritykset
» Miten voin varoa tietojenkalastelijoita ja muita huijareita somessa ja verkossa? Miten toimin huijaustilanteissa?
Takaisinvedot
» Onko Tokmannilla käynnissä takaisinvetoja?
Palvelut Tokmannilla
» Mistä voin vuokrata Tokmanni-peräkärryn?
» Missä Tokmannin Autopesu -autopesulat sijaitsevat?
» Missä Tokmannin myymälöissä voin ladata sähköautoani tai ladattavaa hybridiäni?
Tarjoussanomat ja mainosjakelu
» Minulle ei jaettu tämän viikon Tarjoussanomia postitse, miten toimin?
» Haluan lukea Tarjoussanomat sähköisesti, onko Tokmannilla verkkolukusalia?
Myymälöiden aukioloajat
» Mistä voin tarkistaa, onko lähin Tokmanni-myymälä auki jouluaattona, pääsiäisenä, pyhäinpäivänä, juhannuksena tai muuna juhlapyhänä?
Pesuaineasetuksen mukaiset sisältötiedot ja INCI-nimet
» Mistä löydän pesuaineasetuksen mukaiset sisältötiedot ja INCI-nimet?
Tältä sivulta löydät vastaukset useimmiten asiakaspalvelustamme kysyttyihin kysymyksiin. Jos vastausta asiaasi ei kuitenkaan löydy, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse 020331415 ma–to klo 10–18 sekä poikkeuksellisesti perjantaisin klo 12–17 tai sähköpostitse (asiakaspalvelu@tokmanni.fi)
Puheluhinnat: 02033-alkuiseen numeroon soittaessa puhelun hinta on operaattorisi liittymäsopimuksen mukainen pvm/mpm (paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu). Ulkomailta soitettu puhelu on normaali ulkomaanpuhelun hinta liittymäsopimuksen mukaisesti. Jonotus on maksullista.
Tokmannin asiakaspalvelu on avoinna ma–to klo 10–18 sekä pe 12–17.
Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse 020 33 1415 tai sähköpostitse osoitteen asiakaspalvelu@tokmanni.fi
Puheluhinnat: 02033-alkuiseen numeroon soittaessa puhelun hinta on operaattorisi liittymäsopimuksen mukainen pvm/mpm (paikallisverkkomaksu tai matkapuhelinmaksu). Ulkomailta soitettu puhelu on normaali ulkomaanpuhelun hinta liittymäsopimuksen mukaisesti.